Dan före dopparedan.

Oj vad tiden har gått fort. Idag jobbr jag och C vår sista dag innan vi är långlediga (till den 7:e januari). Det ska bli så jäkla skönt. Jag är ju så trött konstan. Och det bästa, vi jobbar bara till 13 idag. Jippie!

Senaste dagarna har bestått av att julfixa. Det har bakats julkola, snickerskakor, granen har klätts, vi har storhandlat all mat och fixat sista klapparna. Imorgon kommer hela min familj upp och firar julafton med oss. C:s föräldrar kommer en sväng och äter med oss också. Dagen efter ska vi till dom och då är C:s syster och sambo där med. På annandagen åker vi ner till min familj och jag får då träffa min storebror och hans familj. Dom kommer inte hit på julafton då dom är med storebrors sambos familj. Lite pussel men samtidigt mysigt då man får umgås mycket.
 
Så.. imorgon ska den stora nyheten droppas. Jag ska inte ljuga.. jag är så pirrig! Alla kommer bli överlyckliga, det är jag helt övertygad om. Så det är jag inte nojig för öht. Vi kommer inte ställa till en scen och göra något stort utan vi vill bara samla alla och berätta det. Jag är så spänd. Riktigt som ett barn innan julafton :)

Dags att fara till jobbet. I eftermiddag ska vi fixa revbensspjäll, julskinka och jansons. På kvällen blir det uppesittarkväll med Bingolotto (japp haha) och äta julgodis! Vänta in the big day!

Förresten! ÄNTLIGEN kom snön! Det är sååååå vackert ute!

Ha en fin dag (ni få som läser) :)
Allmänt | |
Upp