Morgonläsning

Innan vi fick vårt plus har jag kunnat sova till kl 10-11. LÄTT. Men det går verkligen inte nu. Som idag på min lediga dag.. Vaknar 7.15. Håller kroppen på att förbereda sig eller vad?! Vill ju gärna sova liiiiiite längre. Speciellt med tanke på gårdagen. Hade sån fruktansvärd huvudvärk som satt i från morgon till kväll. Känns dock bättre idag. 

Idag blir det julbestyr! Köttbullar ska rullas, granen ska hämtas och det ska bli lite bakning också. Kardemummakakor och snickerskakor blir det idag. Jag har noll aptit med det är alltid mysigt att baka och få lite julstämning. Klapparna är snart färdiginslagna och ja, vi ska nog ro hem detta i år också :)




Allmänt | |
#1 - - Barnkampen:

Har också läst den boken, inte riktigt färdig då jag har glömt bort den lite men tycker den är bra :) Vad tycker du? :)

Svar: Tycker också den är bra. Väldigt lättläst. Även om jag inte alls är lik Bella (bor i södra Norrland med min sambo i ett gammalt hus långt ifrån NK) så kan jag känna igen mig i vissa tankar och känslor.
lifeasiwantit.blogg.se

Upp