På väg hem.

Nu sitter jag på tåget på väg hem från min mamma. Är hemma om drygt en timme. Då möter älsklingen mig på stationen och vi tänkte äta lunch någonstans. Fick ett sms igår "kan vi inte åka till barnens hus imorgon och bara klämma och känna". Hur söt får man inte bli? Självklart! Såklart jag vill det. Det är tidigt och vi ska inte köpa något. Men nu släpper vi (jag) oron och ska njuta. Ska bli SÅ kul! Jag vill titta på bugaboo vagnen men läser runt och verkar inte finnas en enda butik i min stad som säljer buggan. Så får nog åka till en annan stad för det. Trist då vi är rätt säkra på den men vill testa köra den irl. Nåja :)

Har tillbringat ett par dagar med min mamma och det har varit så mysigt. Hon skämmer bort mig med både det ena och det andra. Världens bästa. Men nu längtar jag efter C och det ska bli så mysigt att få krama om honom igen. 

Köpte en liten bebismössa igår. Den var på rea och kostade bara 24 kr så jag tyckte det var okej :) svart med små rävar på <3





Allmänt | |
Upp