Så dumt.

Igår fick jag ett infall och tog ett graviditetetest. Ja, ni läste rätt.. i vecka 8+2. Smart va?
Jag vet att HCG sjunker i veck 8-10. Tog tetet en timme efter att jag kissat. Ni kan ju gissa att jag blev lite nojig när testet kom upp svagare än sist. Höll mig i 4 timmar (en pina) och tog ett nytt test igårkväll. Det visade starkare. Dock inte lika starkt som sist.. Så jag höll mig från 2 inatt till 09 imorse. Fortfarande inte alls lika starkt som sist.
 
På något sätt måste jag släppa min oro. Tro att det ligger en levande ärta i min mage. Men det är så ovanligt. Jag måste sluta sufa och google (och hamna på familjeliv) hela tiden. Jag vill NJUTA.
 
Allmänt | |
#1 - - Mot Ett +:

Alla vägar bär till Familjeliv. ;)

Svar: Ja men usch alltså! Har på riktigt sluta gå in där. Kunde ju inte somna om nätterna till slut :P
lifeasiwantit.blogg.se

Upp