Gokväll!

Ja, det känns som kväll. Dagarna flyter ihop och man har inga riktiga rutiner. Imorgon börjar vi båda jobba och det känns sådär. Både skönt och inte. Kanske för att jag fått så mycket symptom senaste veckorna. Senaste 2 dagarna har jag haft hemsk huvudvärk att jag kräkts. Tröttheten har varit enorm och likaså humörsvängningarna. MEN.. jag är lycklig. För allt detta betyder att bebis mår bra <3 Kan inte förstå att vi går in i vecka 14 imorgon.
 
Imorgon tänkte jag be mitt hjärtra att fota magen. Första riktiga fotot. Så tänkte vi fota en gång i veckan. För att se om det händer något. Eftersom att jag är överviktig så kan det ju ta ett tag innan det syns ordentligt. Så har inte börjat fota fören nu. Får se när det verkigen syns att jag är gravid :) Om jag har mod nog så lägger jag ut bilderna här.

Hungern känner jag dock börja komma lite smått. För ett par veckor sedan kände jag stor avsmak när det vankades middag men nu är jag riktigt hungrig. Blir lsagne med en grönsallad. Mums! <3

Allmänt | |
Upp