Söndag!

Vilken effentiv helg det har varit. Har nu rivit ner hälften av tapeten. Halva rummet kvar och det tar jag nästa helg! Känns jättebra och är galet taggad. Mår bra av att ha något att göra. Sen till våren vill man ju gärna vara ute och njuta av vädret. Älskar att vara ute, kratta, eld och bara pyssla. Vi har en stor tomt så det finns alltid mycket att göra.

Sitter nu och tar igen mig. Tittar lite på tv med älsklingen. Ska nog ta och lägga mig om inte alltför lång stund. I veckan så ska jag och lilleror på hockey. Vi är stora brynäsfans och just nu går det trögt för Brynsä. Extra viktigt att hejja då! Och på torsdag möter dom Leksand, rivalerna :) Ska bli kul! Älskar att få litet avbrott i vardagen. Sånt betyder så mycket tycker jag. 
 
Tog lite nya magbilder i helgen (tar nya varje vecka) och har precis skickat in en beställning hos smartphoto. När jag får dem kan jag fortsätta med albumet jag pysslar med. :) Det var länge sen nu och magen har ju växt en aning så här kommer en liten bild :) Svårt att få med hela magen om man inte har ett tight fodral på sig eller visar utan kläder men det känns som magen börjar vandra upp lite nu och man ser hela formen upp till brösten.
 

 


 
 
Allmänt, Gravid | |
Upp