Trygg Hansa.

Nu har vi suttit en stund och jämnfört gravidförsäkringar. Till slut valde vi Trygg Hansas extra försäkring. Känns riktigt bra! Den ger bra ersättning vid både komplikationer för mig och för bebis. Nu vill man ju inte ens tänka tanken att något skulle hända men det behöver ju inte vara något stort. Vid ett akut snitt så ersätt man ekonomiskt och det är ju ändå något som händer och inte är jätte jätte jätte ovanligt. Försäkringen börjar inte gälla fören vecka 22 men man kan teckna den närsomhelst. Lika bra att ha det gjort tänkte vi :)
 
Sen har jag anmält mig till massor av gratis babyboxar. Som förstagångsförälder så kan det vara intressant tänkte jag. Man får ju allt ifrån bodys till krämer och blöjor.

Nu tänkte jag fortsätta pyssla med en spjälsängs mobil som jag började med lite tidigare idag.
Wish me luck!

Hoppas ni som tittar in här mår bra. Blir alltid lika glad när jag ser att folk har varit här inne och kommenterat :)
 
 
Allmänt | |
Upp